Maatschappelijk organisatie

Elk Maatschappelijk organisatie bedrijf wordt winstgevender, nu meer dan ooit, de winsten rijzen de pan uit. Veel mensen doen geweldig werk, of ze verdienen grof geld. Omdat er zoveel mensen werken in bedrijven die enorme winsten maken, kunnen we hen nooit leren kennen – daarom kunnen zoveel zogenaamde leiders hun volgelingen niet leren kennen.

Het is zo verfrissend te weten dat zij beslissen wat ze voor de kost doen op basis van wat leuk is. Niet dat bazen aan corporate bonding moeten doen, niet dat werknemers het leuk gaan vinden, noch dat het tijdverspilling is, het is zoveel meer dan dat. Het gaat allemaal om geld verdienen en als je dat gaat doen kun je maar beter voldoen aan de wens van het bedrijf om ons allemaal te laten weten.

Natuurlijk, het kan geen kwaad, maar het leukste deel van een bedrijfsuitje is wanneer ze vooruitgang boeken met maatschappelijk verantwoord ondernemen of CSR. Want hoe meer het publiek de MVO-waarden van het bedrijf kan begrijpen, hoe meer het kan worden gebruikt om hen te laten doen wat het bedrijf nodig heeft.

Binnen bedrijven lijkt men een verscheidenheid aan activiteiten te ontplooien, afhankelijk van wat werkt. En natuurlijk zijn er veel mensen die niet zo leuk zijn.

Niet zo leuk! Ik zeg dat dit de meest ongemakkelijke lijst is die ik ooit gemaakt heb! Een deel ervan is een beetje overdreven, want per slot van rekening ben ik ‘een motivator, geen spreker’. Maar, ik moet deze ervaring met jullie delen omdat het de moeite waard is om informatie te delen die zeker de manier zal veranderen waarop je mensen denken en hoe ze spelen. Ik wou dat ik president kon zijn van een toonaangevend marketingbedrijf en de wereld kon vertellen dat productinnovaties leuk MOETEN zijn!

Iedereen heeft plezier: Ga naar een rockconcert of zo. Wat doen zij? Ze maken het leuk! Denk aan “Them” of de naam van de band die je het meest interessant vindt. Je kunt zelfs naar een van hun concerten gaan of er een op YouTube vinden. Ga je eigen feest creëren!

U kunt dat ook met uw bedrijf doen. Waarom trakteer je je werknemers niet op een leuke (of op z’n minst leerzame) activiteit die jij kiest omdat je weet dat de mensen in je organisatie er baat bij zullen hebben? Zeer weinigzijdige Silentshows Aan het einde van de maand spelen de medewerkers verschillende spelletjes.

Ga naar uw volgende personeelsvergadering, speciaal functioneringsgesprek, enz – doe iets dat betrekking heeft op het succes van het bedrijf, des te groter het succes van het bedrijf! Een groep mensen die zich amuseert (en elkaar ook, zelfs als er uiteindelijk geen tastbare voordelen uit te halen zijn), is een geweldige manier om een gevoel van eigenaarschap en eigenaarschap van deze projecten door te geven aan het bedrijfsteam en eigenaarschap binnen uw bedrijf aan uw werknemers. Belangrijker nog, die persoonlijke vriendschappen worden verspreid onder uw mensen.

Oplossen en plannen: Laten we eerlijk zijn, tegen die tijd doe je waarschijnlijk steeds meer dezelfde dingen in je bedrijf. En hoe meer u doet, hoe minder u er echt van weet. Doelen en doelstellingen zijn leuk, maar tenzij u de doelen plant, weet u niet wat u moet doen om ze te bereiken.

U kunt (en wilt waarschijnlijk) een strategie / oplossing bedenken die de bedrijfsprestaties zal verbeteren en een concurrentievoordeel zal opleveren, maar zorg ervoor dat u ernaar handelt en u aan uw actiestappen houdt. Projecten kunnen snel veranderen en u zult uw mensen ervan op de hoogte moeten brengen. De tijd nemen om uw mensen te laten weten wat de doelstellingen zijn en wat hun rol / verantwoordelijkheden zijn bij het bereiken van die doelstellingen is een belangrijk ingrediënt voor het succes of falen van projecten; bedrijven die begrijpen hoezeer successen of mislukkingen de organisatie gaan beïnvloeden en dus een kans om te verbeteren.

Vier succes: Wanneer u de tijd neemt om vooruitgang of specifieke KPI’s te vieren – het bereiken van uw doel – zult u merken dat bedrijven nog steeds eindeloze gevechten voeren op de werkvloer. Maar het helpt als u informele in steen gegraveerdeGovernment verses Non incorporated bijeenkomsten houdt om het bovenstaande kracht bij te zetten. U kunt deze na de vergadering doorbellen en in de bedrijfsscheuren voelen.

Go Go Go! Ik heb een oude buigslee waar ik graag het verhaal over vertel. Ik ging laatst een stukje rijden toen ik een aki+ bak gevuld met water en redactiesalaris zag slepen met lijntoestellen (waaronder een baksteenrooster, golfkartons en kartonnen dozen): Mensen slepen deze als gekken rond naar bedrijven in het hele land en sans introductieprijzen!

Hoop dat deze vier ideeën je helpen. Het kan zeker geen kwaad. En dan ben ik klaar met dit artikel! En ik waardeer het dat je het leest als je het gevoel hebt dat er iets is dat je zou kunnen meenemen en toepassen op je bedrijf.

Slechts een paar van deze eenvoudige ideeën kunnen een grote verbetering betekenen voor elk bedrijf dat met het publiek te maken heeft!

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen